четвртак, 2. август 2012.

Moj gost na blogu...I deo

Danas sam resila da u goste pozovem D.M.B. Poznatiju kao Domaca Modna Blogosfera.
No, pre nego da vas povedem u caskanje sa ovom vrlo preokupiranom damom, koja je jedva izdvojila vreme za ovaj intervju, moram da napravim mali osvrt na prethodne postove, kao i na reakcije na moj blog. Dopada mi se to sto su me mnogi shvatili na pravi nacin i hvala na svim predlozima koje sam dobila, rado cu ih sprovesti u delo.
Jako me zabavlja to sto su pojedinci, koji moje reci, iako protkane ironijom, ponavljam ironijom, ne sarkazmom, burno odreagovali i opisali me kao strasno mracnu i isfrustriranu osobu, pa su neki krenuli i da me zamisljaju, necu reci nista u svoju odbranu, mislim da sam sebe dovoljno opisala u prvom postu, pa cu ih ostaviti nasamo sa njihovim mislima, i nadrealnom mastom.
Drago mi je da su primedbe stigle samo na racun mog engleskog i koriscenja interpunkcije kao i dizajna pozadine bloga. Sto se mog engleskog tice, trebalo je zameniti samo dve reci koje su mogle, ali nisu morale da budu tu gde jesu. no, dobro sad.

"Stradanje blogosfere" :) Photo by David Smith
Pa evo sta sam pitala g-djicu Blogosferu.
DWW: Postovana gospodjice Blogosfero, dobro mi dosli! Gospodjica jel tako?

DMB: Hvala, bolje te nasla! Da, da gospodjica jos uvek :) i molim te nema razloga da mi persiras, jer moj osnovni cilj je interakcija kao i zblizavanje sa citaocima, tako da tu nema mesta persiranju.

DWW:U redu kako zelis, Blogosfero, malo mi je predugacko i zvanicno to ime,mogu li da te zovem Blogi.

DMB: Naravno,tako me i prijatelji zovu.

DWW: Ja bih da pocnem sa pitanjima, Koliko dugo je tvoj rad zastupljen u nasoj zemlji?

DMB:Ako se ne varam od 2010. kada su poceli da se radjaju prvi modni blogovi.

DWW: Da li si zadovoljna porastom interesovanja za ovaj vid modnog izrazavanja pojedinaca?

DMB: Prezadovoljna sam, samo mi se ne dopada nacin na koji korisnici imaju odnos sa citaocima i obrnuto, sve je to shvaceno na pogresan nacin, i cesto se koristi prilika da se s teme mode skrene na neku drugu temu koja se isuvise "zagreje" i na taj nacin negativno utice na reputaciju tog bloga i autora.

DWW: Slozila bih se sa tobom. Reci mi koji su ti omiljeni korisnici, tj blogeri.

DMB: To ne bih htela da otkrijem, svakako oni koji na kulturan i lep nacin pokazuju ukus i stil, dakle bez nekih usiljenih poza, vestackih izraza lica, oni koji samo zele da pokazu svoju pravu licnost ili kreativnost, i koji ne dozvoljavaju da im se zadire u privatnost, jer noram priznati, nas narod je vrlo radoznao i vrlo cesto voli da postavlja neukusna pitanja.

DWW: Da li je to jedina stvar koja ti smeta vezano za tvoje korisnike?

DMB: Generalno da. Ima tu jos par stvari koje bih menjala, ali se bojim da je konstantan razvoj uticao da se stvari malo otmu kontroli.















DWW: Dakle ovo je upravo ono sto si malocas pomenula, neumesan komentar koji po meni nije trebao da bude primecen ako je vec objavljen, a kamoli da se poteze raprava oko toga.

DMB: Apsolutno!

DWW: Ovo sa anonimnim korisnicima i njihovim komentarima je jedna malo dublja problematika, koju sad nemamo vremena da obradimo, zanima me samo da li su to sami autori bloga ili njihovi prijatelji ili fanovi i antifanovi.

DMB: O, pa to je vec poslovna tajna.  :)

DWW: Razumem. Da predjemo na sledecu fotografiju, a to je zestoka rasprava oko vintage lisice.
Photos by :
Awesome screenshot,
Location:
 Frashion Fox fur parka

Photo by: Awesome screenshot.
Location: Frashion Hilarious

































Photo by: Awesome screenshot.
Location: Frashion Hilarious
Photo by: Awesome screenshot.
Location: Frashion Hilarious















DMB: Bas sam sa svojom kolegenicom SMB (strana modna blogosfera) razgovarala na tu temu, jer je na jednom poznatom blogu kod nje bila slicna situacija, samo sto se radilo o odevnoj kombinaciji Sharon Stone, ali rasprava se zavrsila u sedam komentara.

DWW : Samo sedam?! Neverovatno! Ovde bi je verovatno kamenovali! Metaforicki receno, naravno!


Photo by: Awesome screenshot.
Location:Foreign blog
Photo by: Awesome screenshot.
Location: Foreign blog

DWW: Sada prelazimo  na sledeci komentar koji se takodje odnosi na ono sto si pomenula, a to je potpuno pogresna komunikacija izmedju autora i citaoca/citateljke.Kao i neumesni komentari i pitanja.
Photos by awesome screenshoot,
Location :Glam and Glitter 4Ever  New In and I passed





















DWW: Ovo su vise pitanja za studentsku sluzbu koja se u danasnje vreme napredne tehnologije, mogu poslati i mejlom.

 DMB: Slazem se potpuno nepristojno, jer na svakom blogu stoji kontakt autora, koji mogu upotrebiti ako imaju bilo kakva pitanja koja nisu vezana za post ili odevnu kombinaciju.


Photos by awesome screenshoot,
Location : Glam and Glitter 4Ever  Dulce Verano

DWW: Na ovo stvarno nemam komentar.

DMB: Veruj mi i ja sam bez teksta.

DWW: Za kraj prvog dela intervjua odlucila smo se za sledece fotografije:

Photos by awesome screenshoot,
Location : Butterfly dreamer Republica Bar..

DWW: Ova fotografija ide u prilog onome sto sam pisala u mom proslom postu,  ko je procitao znace na koji se deo odnosi.

DMB: Dobro je da se ovde i autor oglasio javno inace bih pomislila da samu sebe brani i pod anonimnim i pod autorskim imenom. :)

DWW: Blogi , neizmerno sam ti zahvalna na izdvojenom vremenu, znam da si pretrpana poslom,
sad kad jos imas i mene na vratu :) nastavicemo u sledecem postu i obraditi ostatak materijala koji sam prikupila. Hvala najlepse!

DMB: Nema na cemu, Isabella, bilo mi je zadovoljstvo predociti svoj cilj i svrhu i hvala tebi sto si me pozvala.

Dakle dragi  moji i drage moje, danas je ovaj djavolak ucinio jedno dobro delo, koje ce  i citaocima i svim autorima, pomoci da shvate svrhu blogovanja,naravno odnosi se na one koji nisu shvatili, ali i podsetiti ih na protekle postove,nesto kao retrospektiva, samo iz mog ugla. Eto. Ne treba cvece i hvalospevi.Ukoliko vas je ovaj post necim iziritirao odslusajte ovu veselu pesmicu i bice sve u redu :)


Budite mi lepi, kulturni i nasmejani, Uvek.
Vasa,
Isabella De Vill.
Nastavak sledi......
P.S Fotografije su morale da budu malo "razigrane"da bi tekst mogao da se procita.

8 коментара:

  1. hahahaha, super!

    Kao jedna od onih sa kritikom na temu pozadine, samo hocu da ti kazem da je sada mnogo lakse za citanje! Pozdrav od mene i moji naocara! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala,bas sam se potrudila oko pozadine :) mislim da sam na ovaj nacin pokazala i vernost citaocima, time sto sam usvojila njihove kritike, a i svom stilu, jer ja licno ne mogu da zamislim ovakav sadrzaj na nekoj slatkoj, retro ili grundge pozadini svetle boje pa sve sa romanticnim detaljcicima,zar ne :) ?

    ОдговориИзбриши
  3. hehehe extra tema , samo napred :)

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, bice uskoro i drugi deo koji je malo pozitivniji da ne pomislite da ovaj djavolak ima samo negativnu stranu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hm, meni vec treci put na mejl vraca da nece da se objavi komentar, pa hajde da pokusam jos jednom.
    Razocarala sam se tekstovima koje sam videla do sada, posle uvodnog sam mislila da ce biti vise ironije i da ce biti zanimljivi, za sada mi deluju mlako i pomalo hejterski, ali nadam se da ce biti zanimljiviji.
    Naravno, ovo je samo moje misljenje:)
    Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  6. Pozdrav, hvala na komentaru, sto se objave tice, ovo je tek drugi komentar koji je stigao :), ne bih se slozila za ovo mlaki, mozda niste dobro procitali tekst, a ni hejterski,jer iskreno ne mogu mrzeti nekoga koga ne poznajem, a i mrznju ne smatram ispravnom,po meni je ravnodusnost nekako efektnija.Htela sam da pokazem kako se pogresno komunicira na modnim blogovima i da mi je suludo kad se zadire u intimu autora, jer su to modni blogovi, a ne online dnevnici o zivotnoj prici autora i to je ono sto treba da bude u fokusu.
    Bice naravno jos postova koji nisu vezani samo za domace modne blogove, ali morala sam da ukazem na nesto sto mnogima smeta, a ovo je moj nacin iskazem svoje misljenje. :)

    ОдговориИзбриши
  7. koleginice iz SFBC-a! :) pratim te
    http://ninainthebigworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

If you have something to say