понедељак, 23. јул 2012.

Recept za uspeh! Kako postati uspesan modni bloger

Preziveh "vatreno" krstenje, vreme je da se bacim na ozbiljne teme :). U ovom postu opisacu najbrzi i najsigurniji put do "slave" u blogosferi. Nisam radila intervju ni sa jednom blogerkom, jer  zasto  bi ona tako poznata, meni tako nepoznatoj davala intervju za blog koji se u jednom danu pregleda tek trista puta (zasad), ali sam malo istrazivala i nije mi puno vremena trebalo da pohvatam sve konce, narodski receno.
Zato ovaj post shvatite kao recept za uspeh. Krecemo!
Potrebni sastojci : 

Nalog na Blogger-u ili Wordpess-u

Photos by :All over the internet
Fejsbuk nalog (jedan, dva ili cak vise njih) po mogucstvu sa najmanje 1000 ,a najvise 5000 prijatelja, vise ni ne staje po nalogu :)

Zatim u to dodate par stranica (svojih sa pazljivo biranim slikama), koje naravno treba da dobiju dosta 'lajkova' ;


Dobar fotoaparat. 



Bez 'horde
ili manje grupe drugarica koje se svrsto drze ko musketari; ni ne pocinjite sa svim ovim,

Odeca, bilo tvoja ili pozajmljena to zapravo i nije vazno, jer ti se kasnije mnogi nude da ti pozajme ili poklone istu, aksesoari, obuca, nakit, sminka, mnoooogo sminke, (ne vazi za sve blogerke).


I zamalo da zaboravim, malo stila, i mogucnost namestanja u raznorazne poze, i pod tim ne mislim da je potrebno da ste super elasticni.
Mnogo strpljenja, jer vam na ovoj nasoj domacoj blogerskoj sceni ima dosta kriticara, subjektivnih naravno i uglavnom pripadaju fan grupi nekoj od blogerki, pa im se vi imakar mali ukus i stil  kao Coco Chanel svejedno necete dopasti.

PRIPREMA:

1. Budite strpljivi dok dodajete sve ove silne prijatelje,potrudite se da vecina bude iz sveta mode,jer iz neke druge sfere nece imati posebno interesovanje za vas, kamoli za vas blog,nebiste zeleli da prodjete kao neka nadobudna mala koja se fotka bez razloga i to jos obucena!
2. Fejsbuk nalog vam je prosto neophodan jer doprinosi publicitetu, koga briga dal vi imate smisla za oblacenje, natrpate na sebe ponesto od svake boje, dodate tome po jedan element iz svakoh aktuelnog trenda i bingo! Imate na sebi novi trendseterski autfit koji pomera sve granice u modi, da da!
Jos jedno mocno sredstvo za sticanje popularnosti su Fejsbuk stranice. Njima privlacite paznju tako sto dodajete nove slike i albume i ne, ne bojte se konkurencije, koja vam konstantno gleda i profil i stranice, svaka konkurencija je zdrava konkurencija, to vam pomaze da ojacate i da se konstantno trudite da budete sto bolji.
Samo nemojte da vas to ponese pa da se trudite da sto vise i cesce objavljujete postove tipa dva ili tri puta dnevno, tako samo sto pre dosadite citaocima, a i posto vise ne razmisljate o uklapanju komada garderobe u odredjenu kombinaciju pocinjete da licite na vesalicu u bekstejdzu za vreme modne revije, tj. okaciti samo da ne padne a i ako padne 'Show must go on"! 

 3. Dobar citaj skuplji foto aparat.
Zasto vam je on potreban? Kako rece jedan moj prijatelj,dobra fotka, (da fotka je zargonski izraz, pa sta) i najgori proizvod odlicno prodaje. 

4. Sto se horde iliti grupe drugarica tice, podrazumeva se da su to osobe u koje imamo bezuslovno poverenje i koje ce umesto nas odmah u svojstvu anonimusa odgovarati na svaki po vama negativan komentar. kopati oci ako treba, grebati do smrti i frktati koliko god treba, jer zasto biste makar i malo blaze kritike smatrali konstruktivnim, pa vi ste buduci trendseter i treba da se ponasate kao zvezda! Iako je pojam zvezda u nasoj zemlji vrlo diskutabilan.U slucaju da su vam prijatelji/prijateljice zauzeti, zasucite rukave i sami se ulogujte pod anonimus i dobro odbrusite toj osobi koja je nasla bas sad da vas kritikuje. Samo, pazite sta pisete jer nekad izgleda smesno ako se zanesete, pa otkrijete malo vise o sebi kao anonimusu jer neko ko redovno cita vas blog , znace da ste to vi . Tada vec gubite vrednost u ocima citaoca, ali ne brinite puno oko toga jer vecina nece ni primetiti, obratice paznju na to koje vam je boje brushalter, da li vam vire gacice ili slicno.
5. Sto se odece i ostalog propratnog repromateijala tice,tu nema sta da vas ucim, par skupljih krpica,bice dovoljno za pocetak i ko je uopste smislio ono : " stil se ne kupuje " :)!
Za obucu ,nakit i cipele cete se nekako snaci.


6. Vasa fizicka mogucnost da se namestite u sto zanimljiviju pozu je skoro pa presudna, jer budno oko "strucnih kriticara" sve vidi i jedva ceka da na nekom internet mestascu oplete kritikom po vama. Ako se to desi  nemojte se izvlaciti na fizicko, psihicko ili zdravstveno stanje, svet mode je okrutan, ubrzo cete dosaditi citaocima i umesto vas ce doci neko svez, nasmejan i sa boljim pozama od vasih. Nemojte bolje nista odgovarati na takve opaske, kulturno se zahvalite na misljenju i vozite dalje.

Sad kad ste pribavili sve sastojke za ovaj vise nego uspesan recept,sjedinite ih,dodajuci lagano jedan po jedan, i sa puno strpljenja stavite u pecnicu (citaj objavite na internetu),peci na 360 stepeni ( reklamirati se na sve strane) i budite sigurni da ne morate ni da ga probate, jer je vec naravno odlicnog ukusa.
Napomena: Svaka slicnost sa likovima koji ce se mozda pronaci u ovom postu  je slucajna:)
                                    Hvala onima koji su me podrzali nakon prvog posta,
                                     iako ja  i bez  podrske ne bih odustala, ali je svakako
                                                         lepo cuti reci podrske.
Budite mi lepi,kulturni i nasmejani,
Vasa,
Isabella de Vill


20 коментара:

  1. Анониман23. јул 2012. 16:16

    mozda mi se samo cini, ali ovaj tekst kao da se odnosi na nekoga konkretnog.

    bilo bi zanimljivo procitati neku kritiku stila blogerki ponaosob :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram da se zahvalim na komentaru, jer tako valjda svi rade na blogovima,kao drugo ,vise nece objavljivati komentare anonimusa, nije nista licno, samo zelim da se konacno kaze ko sta ima,ali za ovaj post resila sam da objavim bas sve sto komentarisete. Ne, ne odnosi se ni na koga ponaosob,vec na skupinu, pa sam dodala malo od svega. Jos nisam odlucila da li cu raditi nesto slicno. Hvala sto citate moj blog, vidim da ste razumeli ono sto sam htela da kazem.

      Избриши
  2. Одговори
    1. Hvala, i bila mi je namera da na duhovit nacin predstavim nasu modnu blogosferu.

      Избриши
  3. Анониман24. јул 2012. 01:50

    Poradi na engleskom, ako ga vec ne znas nemoj da ga prevodis na google translate jer on ne prevodi sve pravilno, radije izostavi. Blog mi se cini kao neka duboka frustracija zeljna da se ispolji i kritikuje sve zivo pod velom 'konstruktivne kritike osvrta na domacu blog scenu'.... al hajd... verujem da ce biti zanimljivo za citati pogotovo kad na red dodju blogerke ponaosob, to svi cekaju pa da

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram prvo da se zahvalim sto posecujes moj blog, ne ne koristim Google translate, jer i moja baba zna engleski bolje od njega,vidim da su mi dosle clanice foruma,pa dobro mi dosle :), polaskana sam sto ste mi ukazale samo na takve sitnice,kao sto su zarezi tacke,los prevod,nadam se da je u pitanju to da ste razumele post i da su to jedine stvari koje ste zelele da kritikujete,sto se mog engleskog tice,nije savrsen, uvek ima mesta za bolje,ali volela bih da tako nesto ukazes i ostalim blogerkama koje imaju indijanski engleski, a do sada nisam videla da im je neko skretao,paznju,sto se frustracije tice,i ocekivala sam da ce neko ovaj post shvatiti u pravom smislu,i iz toga izvuci pozitivnu pouku.NIje valjda da malo ironije povredjuje neciji stakleni ego? :)

      Избриши
  4. Анониман24. јул 2012. 07:44

    Ne draga, ja sam ovde dosla da ti zazelim dobrodoslicu, nisam nikakva sa foruma ali pratim sve iz ugla, ovo za engleski je bilo vise kao savet a rado bih ga uputila i ponekim blogericama ali kad odobravas samo ono sto zelis a brises sve sto ne doprinosu blogicu je... pa sam odustala. :) Nego samo napred sa blogom, pozitivnim poukama i slatkom ironijom ja se radujem komentarisanju i doprinosu ovom blogu. chin chin !

    ОдговориИзбриши
  5. Chin Chin i izvini sto tek sad odgovaram, imala sam malih poteskoca oko dizajna!

    ОдговориИзбриши
  6. LOL, slatko sam se nasmejala. Post je odlican.

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala :),drago mi je da je post jos jednom postigao svrhu!

    ОдговориИзбриши
  8. super saveti :)

    hvala na lepom komentaru na mom blogu :)

    pratim od sada tvoj blog :)

    tamaritza.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Jako dobar tekst! Svaka cast... :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Svidja mi se post i ima dosta istine u tome, mada smatram da za uspeh bloga treba truda, kontinuitet postova i sto je najvaznije svako treba pisati o onome sto volis...
    Takodje smatram da ce kvalitet rezultirati uspehom i dobrim odzivom...
    Samo ovako nastavi :)
    Citamo se :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Zlocka, hmmm svidja mi se tvoj nik :))) Da u pravu si da treba dosta truda i kontinuieta, koji jlicno meni fali, ali cu se potruditi da ostvarim, ali zamisli situaciju u kojoj se, mogu slobodno reci mnogi od njih trude i trude i trude i ne ide im. Da li onda taj kontinuitet ima nekakav znacaj?

      Избриши
    2. Hvala :)
      Pa vidi, smatram da gledanost posta moze da ti kaze u kojem pravcu treba da ides, jer tako vidis sta se ljudima svidja, a za to ti treba raznovrsnost, individualnost i kontinuitet... Krajnji rezultat je zarada od bloga,sponzorstva,krpice (ili vec koji ti je cilj vodjenja bloga).
      Raditi jednu te istu pogresnu stvar iznova i iznova i cekati drugaciji razultat je definicija ludila(to ti je moj odgovor za te ljude koje si pomenula)

      Избриши
    3. Razmisljam da napravim blog ali nemam pojma nista o tome osim da obožavam modu. Hvala za ovo lepe informacije sam dobila za početak:-)

      Избриши
  11. Koristan i dobar text. Mozda sam samo ja u pitanju ali ova crna pozadina sa belim slovima izrazito smeta za oci. Pogotovo nocu. Jos jednom odlican post

    ОдговориИзбриши

If you have something to say