уторак, 17. јул 2012.

Da vam se predstavim*Let me introduce myself*

Moje ime je Isabella, Isabella De Ville.Ovo je moje prvo iskustvo u pisanju bloga.
Naravno pogadjate da nije rec o pravom imenu,vec o pseudonimu pod kojim cu ovde na ovom blogu pisati za vas. Nije mi namera da se eksponiram, i na taj nacin privucem paznju na svoj blog, ne zelim da vas privuce moj izgled (koji je inace vrlo prijatan), vec moja rec, koja ce biti nekad manje nekad vise prijatna, ali uvek i potpuno iskrena,sto je najbitnije.
Kako sam dosla na ideju da pokrenem blog?
Pokusacu da vam to najkrace predocim.
Blogosfera je kod nas zazivela u poslednje tri godine i u tom periodu dozivljava konstantu ekspanziju,mogu slobodno reci iz sata u sat. Blogove sam pocela da pratim od 2008. naravno tada sam pocela sa stranim i ponekim domacim. S obzirom na brzinu i uticaj vremena u kome zivimo u nasoj zemlji su se potpuno  promenili kriterijumi vrednosti, tako da bukvalno bilo ko moze  postati 'slavan' i popularan, zato danas imamo more modnih dizajnera, stilista, novinara, bili oni kvalifikovani ili ne, sve se nekako odvija preko noci.
Takva slava je cesto kratkog veka, ali taman dovoljna da se nahrani ego pojedinaca i da se samoproklamuju za strucnjake.
'HELLO'! Sta je  sa nama koji smo skole ucili, trosili vreme,trud i novac na fakultete, proveli bezbroj neprospavanih noci pre ispita, gde je tu mesto za nas? Danas niko i ne pita za diplomu,dovoljno je da vidi duge noge i otvoren dekolte pa da se udje u uzi izbor. A obrazovanje, a talenat? Ma koga briga...
Nikoga nije briga ni to sto nas preplavljuje kic i neukus, e mene jeste,ne zelim da svoje buduce narastaje odgajam u takvom svetu. Znam da necu uciniti nista, ali bolje je kajati se zbog onoga sto jesam, nego sto nisam ucinila, rece neko mudar.
Da li sam kompetentna osoba za to?
Naravno da jesam. Kompetentna i visoko obrazovana, u struci najuze vezanoj za modu. Odlicno potkovana znanjem i iskustvom, moje vreme tek dolazi.
Vise o meni
Imam 32 godine, srecno sam zaljubljena, u jos srecnijoj vezi. Volim da slikam, citam, pisem i jos mnogo toga. U horoskopu sam Skorpija, dupla, a i u zivotu :). Kazu da sam nevidjeni perfekcionista. Imam cudan smisao za humor, sto cete videti u mojim narednim postovima.
To je ono sto cete ikad saznati o meni :)
O cemu cu pisati na svom blogu?
Prva i glavna tematika ce obuhvatati sve aspekte mode. Ali cu biti fokusirana na modnu blogosferu.
Uzasno me nervira to sto su u nasoj zemlji 99% blogova svedeni na Streetstyle varijantu. Naravno ima tu dosta kvalitetnih autorki i autora ,posto su muskarci u manjini :), ali postoje i druge vrste modnih blogova,sa odlicnim tekstovima,koji se ne smatraju modnim.
Pisacu o modnim trendovima, aktuelnim i manje aktuelnim, a koji su po mom ukusu.
Podelicu sa vama svoja iskustva iz zivota ,vezana za svet mode, kao i korisne savete kako postati popularni modni bloger, naravno bicu brutalno iskrena,pravedna,  ironicna kad zatreba, ali nadam se da ce vam se to svideti.
Toliko od mene za ovaj prvi post.
Ja se bas raspisala :) Do sledeceg posta budite mi kulturni,lepi i nasmejani.
Vasa,
 Isabella De Ville
My name is Isabella, Isabella De Vill. This is my first blogging experience. You can guess that Isabella is only my pen-name. It is. I will use this pen name, because I want your attention on my writing, not on my appearance,which is btw, very pleasant.
How do I get idea for this blog?
Simple. Blogosphere in our country growing rapidly,but with that growing, a quality of  fashion blogs rapidly falling. Anyone can become famous "over the night". For a short time, mostly. So we have billion fashion designers, stylists, journalists, etc. Everyone wants to glow in the world of fashion, but there are only few, talented and educated for that, only small group of people worth of being famous and doing great job.
"Hello"! What is wrong with you people?! What about us who worked hardly, losing our precious time, money and hard work on college. So many sleepless nights spent on drawing for exams, and now there is no place for us on that fashion scene?! What about education, talent, creativity? Who cares?
Well, I do. I am sure that I will not do something huge with this blog and  my opinion, but I will keep trying.
Am I competent for this!
Hell I am! I am university educated, closely related to fashion! I am full of  experience and knowledge, and my opportunity is waiting for me.
More about me...
I am 32 years old, double scorpion horoscope sign, happily in loved, in more happily marriage, I love painting, reading, writing and many more stuff. I am extreme perfectionist, I have weird sense of humor, and that is all that you will ever know about me.
What will be main blog subject?
Well, First and main will be all aspects of fashion, including, fashion trends, fashion blogs, bloggers, etc.
You know what is also drivig me crazy ?! There is an opinion  in our country that fashion blog must be streetstyle blog, that is not true! There are many quality fashion blogs that are not  about streetstyle, with very nice lyrics and stories.
I will be brutally honest, sometimes ironic, but mostly objective. Hope you'll like it!
That's all folks! For this post :)
Keep smiling, be corteous and beautiful!
Yours, Isabella De Vill.

4 коментара:

If you have something to say